كانون فرهنگي تربيتي طلوع افوس
 
 
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

سوم رجب المرجب 1436 ه.ق و فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز و مظلومانه دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع) برتمامی دلسوختگان و عاشقان اهل البیت (ع) تسلیت و تعزیت باد .

کلمات قصار امام هادی علیه السلام :

در ارتباط با دنيا و آخرت :

«ان الله جعل الدنيا دار بلوي و الآخرة دار عقبي و جعل بلوي الدنيا لثواب الآخرة سببا وثواب الآخرة من بلوي الدنيا عوضا»

«همانا خداوند دنيا را سراي آزمايش و آخرت را سراي پاداش قرار داده است و گرفتاري دنيا را وسيله‏ي پاداش آخرت مقرر فرموده و جزاي آخرت را عوض گرفتاري دنيا قرار داده است». 

 درباره دوستي:

و قال عليه‏السلام: «من جمع لک وده و رأيه فاجمع له طاعتک».

«کسي که دوستي و نظريه‏اش را تنها به تو اختصاص داد فقط از او پيروي نما». 

توضيح: 

دوستان در دوستي گوناگون هستند بعضي اظهار دوستي مي‏نمايند ولي روي جهات ظاهري است بايد با اين گونه دوست سازش نمود تا جايي که به دين انسان لطمه نزند اما بعضي در دوستي خالصند و به راستي دوستدارند و از هيچ چيزي براي دوست دريغ نمي‏ورزند، امام عليه‏السلام به اين دسته از دوستان اشاره مي‏نمايد و مي‏فرمايد: اگر کسي در دوستي با تو اين گونه بود که با تو درصدد مکر و فريب نبود از او اطاعت کن و خود را در اختيار وي قرار ده. 

 خودپسندي:

«من رضي عن نفسه کثر الساخطون عليه».

«کسي که خودپسند شد دشمنان وي زياد مي‏گردند».   

 



یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 8:5 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

یکم رجب المرجب 1436 ه.ق و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) خجسته و مبارک باد.


نام مبارک امام پنجم محمد بود . لقب آن حضرت باقر يا باقرالعلوم است ، بدين جهت که : دريای دانش را شکافت و اسرار علوم را آشکارا ساخت . القاب ديگری مانند شاکر و صابر و هادی نيز برای آن حضرت ذکر کرده اند که هريک باز گوينده صفتی از صفات آن امام بزرگوار بوده است . کنيه امام " ابوجعفر " بود . مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبی علیه السلام است . بنابراين نسبت آن حضرت از طرف مادر به سبط اکبر حضرت امام حسن علیه السلام و از سوی پدر به امام حسين علیه السلام مي رسيد . پدرش حضرت سيدالساجدين ، امام زين العابدين ، علی بن الحسين علیه السلام است . تولد حضرت باقر علیه السلام در روز جمعه سوم ماه صفر سال 57هجری در مدينه اتفاق افتاد . در واقعه جانگداز کربلا همراه پدر و در کنار جدش حضرت سيد الشهداء کودکی بود که به چهارمين بهار زندگيش نزديک مي شد . دوران امامت امام محمد باقر علیه السلام از سال 95هجری که سال درگذشت امام زين العابدين علیه السلام است آغاز شد و تا سال 114ه . يعنی مدت 19سال و چند ماه ادامه داشته است .

 در دوره امامت امام محمد باقر علیه السلام و فرزندش امام جعفر صادق علیه السلام مسائلی مانند انقراض امويان و بر سر کار آمدن عباسيان و پيدا شدن مشاجرات سياسی و ظهور سرداران و مدعيانی مانند ابوسلمه خلال و ابومسلم خراسانی و ديگران مطرح است ، ترجمه کتابهای فلسفی و مجادلات کلامی در اين دوره پيش مي آيد ، و عده ای از مشايخ صوفيه و زاهدان و قلندران وابسته به دستگاه خلافت پيدا مي شوند . قاضيها و متکلمانی به دلخواه مقامات رسمی و صاحب قدرتان پديد مي آيند و فقه و قضاء و عقايد و کلام و اخلاق را - بر طبق مصالح مراکز قدرت خلافت شرح و تفسير مي نمايد ، و تعليمات قرآنی - به ويژه مسأله امامت و ولايت را ، که پس از واقعه عاشورا و حماسه کربلا ، افکار بسياری از حق طلبان را به حقانيت آل علی علیه السلام متوجه کرده بود ، و پرده از چهره زشت ستمکاران اموی و دين به دنيا فروشان برگرفته بود ، به انحراف مي کشاندند و احاديث نبوی را در بوته فراموشی قرار مي دادند .



دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, :: 8:30 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی دوعالم  ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک و خجسته باد.

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی كه گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی كه پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها "  داده است،یعنی زنی كه برای پدرش همچون مادر بود.

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

مادر عزیزم روزت مبارک 

 



دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, :: 8:26 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

شعار سازمان جهانی بهداشت در سال2015 (سال1394)

ایمنی موادغذایی(Food safety)

ایمنی مواد غذایی بطور فزاینده ای در حال جهانی شدن است و نیاز به تقویت سیستمهای ایمنی مواد غذایی بیش ازپیش درمیان کشورها مشهود است . به همین دلیل است که سازمان جهانی بهداشت شعار خود را در سال 2015 ترویج بهبود ایمنی  مواد غذایی از مزرعه تا بشقاب (سفره )قرارداده است .

 Whoدر پیشگیری،شناسایی و واکنش به شیوع بیماریهای غذا زاد کمک میکند.در این راستا بادستور العمل و قوانین غذایی، مجموعه ای از استانداردها،دستور العملها وقوانین بین المللی فرایندهای اصلی مواد غذایی را پوشش میدهد.همراه با سازمان جهانی بهداشت، سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (FAO) از طریق یک شبکه اطلاع رسانی جهانی به کشورها در مورد ایمنی مواد غذایی هشدار میدهد.

 برای کنترل مواد غذایی چند راهکار ساده زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مواد غذایی را در جای تمیز نگهداری کنید Keep clean))
  • مواد غذایی خام و پخته شده را جدا از هم نگهداری کنید (Separate raw and cooked food)
  • مواد غذایی را بطور کامل بپزید (Cook food thoroughly)
  • مواد غذایی را در دمای مناسب نگهداری کنید (Keep food at safe temperatures)
  • از آب و مواد خام سالم استفاده کنید (Use safe water and raw materials)



پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن ورزشی کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن نوروز 1394 و یادواره شهدای شهر افوس چهارمین دوره مسابقه مچ اندازی در سطح شهرستان بوئین میاندشت

روز جمعه 93/12/29 از ساعت 14 الی 18 در محل سالن ورزشی ولایت برگزار نمود و نتایج ذیل حاصل شد :

نتایج راست دست :  70- کیلو گرم :     1 - مهدی شریفی     2- یونس یبلویی     3- مهرداد یبلویی

                           70+ کیلو گرم :      1- فرشید اصلانی    2- حسین وحدتی   3- مهرداد مقصودی

 

نتایج چپ دست  :  وزن آزاد :       1- یاسین صابری   2- یعقوب زمانی   3- اسحاق رستمی

 



پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:, :: 8:6 ::  نويسنده : اصغر کیخائی



سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:, :: 8:33 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

چهارشنبه سوری نام جشنی است که تغییر یافته مراسم باستانی پنج روز آخر سال به نام پنجه دزدیده یا اندرگاه است. این جشن برگرفته از آیین زرتشتی است که ایرانیان از ۱۷۰۰ سال پیش از میلاد تاکنون در پنج روز آخر هر سال، آن را با برافروختن آتش و جشن و شادی در کنار آن برگزار می‌کنند.در گاه‌شماری زرتشتی یک سال شامل ۳۶۵ روز یا ۱۲ ماه است که هر کدام دقیقاً ۳۰ روز بوده و ۵ روز انتهایی سال جدا از ماه‌ها به‌حساب می‌آمده و «پنجه» نامیده‌می‌شود که البته در هر ۴ سال یک بار ۶ روز می‌شود. در این گاه‌شمار روزی به عنوان چهارشنبه و به طورکلی ۷ روز هفته وجود ندارد بلکه ۳۰ روز ماه و ۵ روز انتهای سال هرکدام با نام خاصی نام‌گذاری می‌شود. ایرانیان قبل حمله تازیان این ۵ روز آخر سال را با روشن کردن آتش جشن می‌گرفتند و بر این اعتقاد بودند که در این ۵ روز ارواح درگذشتگان به زمین سفر می‌کنند و با همراه خانواده‌هایشان و برای آنها برکت، دوستی و پاکی در سال آینده طلب خواهندکرد ولی بعد از حمله تازیان به دلیل مخالفت‌های آن روزگار در برپایی این مراسم ایرانیان روز چهارشنبه را که نزد اعراب نحس بوده را انتخاب کردند و آتش افروزی در این روز را با نحسی آن روز توجیه کردند.واژه «چهارشنبه‌سوری» از دو واژه چهارشنبه که نام یکی از روزهای هفته‌است و سوری که به معنی سرخ است ساخته شده‌است. آتش بزرگی تا صبح زود و برآمدن خورشید روشن نگه داشته می‌شود که این آتش معمولا در بعد از ظهر زمانی که مردم آتش روشن می‌کنند و از آن می‌پرند آغاز می‌شود و در زمان پریدن می‌خوانند: «زردی من از تو، سرخی تو از من» در واقع این جمله نشانگر یک تطهیر و پاک‌سازی مذهبی است که واژه «سوری» به معنی «سرخ» به آن اشاره دارد. به بیان دیگر شما خواهان آن هستید که آتش تمام رنگ پریدیگی و زردی، بیماری و مشکلات شما را بگیرد و بجای آن سرخی و گرمی و نیرو به شما بدهد.

خطر!

بيائيد با رعايت مسائل ايمني ودوری از مواد محترقه و انفجاری از خطرات جانی و مالی جلو گیری نموده وخاطره خوشي از اين جشن فرخنده ايران باستان داشته باشيم .



چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : اصغر کیخائی



ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت  / زهرایی و خورشید غبار قدمت

کی گفته که تو حرم نداری بانو؟  / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . .

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

 





دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 8:6 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

روز میلاد زینب کبری(س)، پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ شیعه را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان

تبریک می گوییم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند

پنجم جمادی الاولی 5 یا 6هجری( 12 مهر 5 یا 2 مهر6) روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت امام حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. این روز را روز پرستار می نامند و علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت، و ضمن این که رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد. درود بی پایان خداوند بر این بزرگ بانوی اسلام باد.
 


 



پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

كانون فرهنگي تربيتي طلوع ضمن آماده سازي ملزومات راهپيمايي ، همگام با ساير اقشار مردم در راهپيمايي باشكوه روز22 بهمن شركت نمود  و انزجار خود را از ايادي شرك و استكبار جهانخوار اعلام نمود.

 

 



پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی برنامه  " جنگ شادی طلوع فجر " را  روز سه شنبه 93/11/21 ویژه دانش آموزان پسر شهر افوس در  از ساعت10 الی 13 در محل حسینیه شهر با برنامه های جالب و جذاب برگزار نمود.

 

 

 



پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:, :: 9:12 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی برنامه  " جنگ شادی طلوع فجر " را  روز دوشنبه 93/11/20 ویژه عموم مردم شهر افوس در  از ساعت 15 الی 18 در محل حسینیه شهر با برنامه های جالب و جذاب برگزار نمود.

 

 



دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, :: 8:54 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

کسب عنوان سومی توسط تیم کانون فرهنگی تربیتی طلوع در مسابقات فوتسال  دهه فجر 1393شهرستان بوئین میاندشت را به کلیه عوامل تیم تبریک گفته و موفقیتهای بیشتر را آرزومندیم .



یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

 

انجمن ورزشی کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی مسابقات  دانش آموزان  ابتدایی را از روزیکشنبه93/11/12  لغایت  شنبه 93/11/18  از ساعت 15 در محل سالن ورزشی ولایت باحضور تیمهای آموزشگاههای  ابتدایی شهرستان بوئین میاندشت برگزار نمود. و نتایج ذیل حاصل شد :

نتایج مسابقات فوتسال  :      1- تیم پاس دبستان عدالت                   2-تیم دبستان بوستان      

  

 

 

 



یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن ورزشی کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان  و همکاران فرهنگی  را روز پنج شنبه 93/11/16 از ساعت 8 صبح در محل سالن ورزشی ولایت برگزار نمود. و نتایج ذیل حاصل شد :

نتایج مسابقات تنیس روی میز متوسطه دور اول :      1- مهدی کرمی    2-سجاد رحیمی   3-طه مهرابی و معین الدین قربانی بصورت مشترک

نتایج مسابقات تنیس روی میز متوسطه دوردوم  :     1-علی فتحی       2-علی خلیلی       3-سجاد بیات و مهدی جدیدی بصورت مشترک

نتایج مسابقات تنیس روی میز همکاران فرهنگی  :   1-ایمان فرهادی    2-مهدی غفاری      3-اسماعیل مهدی و حمید رضا کشاورز بصورت مشترک

 

 

 



شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن هنری کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی برنامه  " جنگ شادی طلوع فجر " را روز شنبه 93/11/18ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهر افوس از ساعت 10 الی 13 در محل حسینیه شهر با برنامه های جالب و جذاب برگزار نمود.

 

 

 



دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن  کتاب و پژوهش کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی نمایشگاه و فروشگاه کتاب  و محصولات فرهنگی را با تخفیف 40 درصد را در محل کتابخانه عمومی امامت شهر افوس از تاریخ 93/11/12 لغایت 22 بهمن ماه ، صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعد ازظهر 15 الی 18 برگزار می نماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

انجمن ورزشی کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی مسابقات داژبال و طناب زنی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه را روز پنج شنبه 93/11/9 از ساعت 8 صبح در محل سالن ورزشی ولایت برگزار نمود .

نتایج مسابقات طناب زنی :

مقام نخست دانش آموزان تا کلاس چهارم ابتدایی :  ریحانه وحدتی از آموزشگاه سمیه

مقام نخست دانش آموزان کلاسهای پنجم و ششم : زهرا مردانی از آموزشگاه حضرت معصومه (س)

مقام نخست دانش آموزان متوسطه دور اول:  مریم حاجی بنده از آموزشگاه زینب کبری (س)

مقام نخست دانش آموزان متوسطه دور دوم : حدیثه اصلانی از دبیرستان پروین اعتصامی

نتایج مسابقات داژبال :

مقام نخست دانش آموزان کلاس سوم

تیم پاس :  : عطیه گولانی - معصومه گولانی - فاطمه حیدری - یاسمن شاهسونی - فاطمه نصیری

مقام نخست دانش آموزان کلاس پنجم

تیم عقاب : نگار خلیلی - فاطمه رفیعی - فاطمه باقری - زهرا اشرفی - مائده قارداشی

مقام نخست دانش آموزان دوره متوسطه دور دوم

تیم نسترن : مریم فرح بخش - سمانه شاهسونی - محدثه ششیانی - زهرا کیخایی - لیلا کیخایی



یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:, :: 8:11 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

           فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی مبارک باد.

امام خمینی (ره) : انقلاب ما انفجار نور بود .

 

         این دهه فجر است گویی نوبهار

                                                               وین همه مهراست از او یادگار

غصه ها رفتند و افسانه شدند

ناله ها فریاد مستانه شدند

دردهه فجرامتش پیروزشد

ماه بهمن ماه جان افروزشد

فجرگویی نوبهارزندگی

چون چراغی در ره سازندگی

ماهمه دلداده ی رهبرشدیم

تا ابد او یار و ما یاورشدیم

گفته بودم قصه دارم با شما

قصه ای از ماه بهمن بچه ها

آنچه بشنیدید برآیندگان

بازگویید تا بماند همچنان

از نهضت قاطعانه ی روح الله

شد دست ستمگران ز ایران کوتاه

با دست تهی و این همه پیروزی

لا حول و لا قوت الا بالله

 



شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

فرا رسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) برتمامی شیعیان جهان تسلیت باد.

 

برای بار غمت سوگوار باید شد

تمام عمر از این غصه زار باید شد

برای خضرشدن در کنارصحن تو با

غلام و نوکر تو همجوار باید شد

نوشته اند برای زیارت زهرا

بسوی مرقد تو رهسپار باید شد

برای مثل سلیمان شدن فقط بی بی

به روی فرش حریمت سوار باید شد

 برای اینکه امام رضا مرا بخرد

    ز داغ روضه ات ابر بهار باید شد

 

 



چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, :: 8:9 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

سالروز ولادت با سعادت امام يازدهم حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) را به تمامى شيعيان جهان تبريك عرض نموده، اميدواريم خداوند متعال توفيق پيروى آن امام همام را به همه ما عنايت فرموده ودر فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عليه السلام) تعجيل فرمايد

حمد و تسبيح تو را قرآن كند

فخر بر تو حضرت سبحان كند

نورِ پاكت ديده را روشن كند

ظرف دلها را پر از ايمان كند

دردهاى بى شمار شيعه را

عشق پاكت دلبرا درمان كند

ياد تو اى رهبر تحت نظر

مشكلات شيعه را آسان كند



دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, :: 8:28 ::  نويسنده : اصغر کیخائی



یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, :: 10:14 ::  نويسنده : اصغر کیخائی


 

کانون فرهنگی تربیتی طلوع بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار آزادی برگزار می نماید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 



 

 

 

 



شنبه 27 دی 1393برچسب:, :: 16:2 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

جلسه کارگروههای کانونهای فرهنگی تربیتی شهرستانهای غرب استان اصفهان ( گلپایگان - خوانسار - چادگان - فریدونشهر - فریدن - بوئین میاندشت ) به میزبانی کانون شهید رجایی داران روز چهارشنبه  93/10/17 برگزار و پیرامون موضوعات ذیل بحث و تبادل نظر شد :

1-     پیشنهاد در خصوص معرفی فعالیت کانون به مسئولین ،دانش آموزان وخانواده ها     

2-     نحوه ی    ایجاد  کانون محله .

3-  برنامه های پیشنهادی ایام دهه ی فجر

4-  بررسی مشکلات و مسائل مربوط به کانون ها و ارائه ی راه حل .

5-  پیشنهاد مدیران کانون  در خصوص مسائل جاری کانون .

 

  

 



یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, :: 9:46 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

کانون فرهنگی تربیتی طلوع همزمان با فرا رسیدن میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند پاک ومطهرش حضرت امام جعفر صادق (ع)  جشن باشکوهی عصر روز پنج شنبه 93/10/18 بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه شهر افوس همراه با برنامه های متنوعی ( نمایش - سرود - تردستی و... ) ویژه دانش آموزان و عموم مردم به مدت 2 ساعت برگزار نمود.



شنبه 20 دی 1393برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : اصغر کیخائی



چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : اصغر کیخائی



شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : اصغر کیخائی

فرا رسیدن ایام ولادت خجسته پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت مسعود ششمین اختر

تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت مبارک باد.

ای احمدیان به نام احمد صلوات
هر دم به هزار ساعت از دم صلوات
از نور محمدی دلم مسرورست
پیوسته بگو تو بر محمد صلوات
اللهم صلی علی محمد و آل محمد



اجرای گروه سرود کانون طلوع در مراسم راهپیمایی 22بهمن 1398 حضور فعال اعضای انجمنهای کانون طلوع در مراسم راهپیمایی22بهمن98 اعزام تیم کاراته دختران کانون طلوع به مسابقات غرب استان بهمن ماه1398 آذین بندی کانون طلوع به مناسبت ایام الله دهه فجر1398 دهه فجر 1398 مبارک باد. برنامه های دهه فجر1398 کارگاه تراش سنگهای قیمتی پنجمین جلسه انجمن ادبی چشمه ساران کانون طلوع شهر افوس غبار روبی گلزار شهدا با حضور دانش اموزان کانون به مناسبت هفته بسیج دانش اموزی حضور فعال اعضا انجمنهای کانون طلوع در مراسم13ابان98واجرای گروه سرود کانون همایش پیاده روی و کوهگشت ایروبیک کانون طلوع با حضور هیئت کوهنوردی برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت اربعین حسینی با همکاری آموزشگاه شهید اشرفی همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس برپایی سفره سلامت ویژه پیش دبستانی گل نرجس تاریخ1/8/98 شهادت امام حسن(ع) بر عموم شیعیان تسلیت باد. رحلت پیامبر(ص) بر عموم شیعیان تسلیت باد. آغاز دهه ی محرم و شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد عید غدیر خم مبارک کلاس تابستان 98 ولادت امام رضا (ع) بر عموم شیعیان مبارک باد. شهادت امام جعفر صادق (ع) بر عموم شیعیان تسلیت باد. جشن افتتاحیه کلاسهای کانون تابستان 98 برنامه ی کلاسهای تابستان 98 عید سعید فطر پیشاپیش بر عموم مسلمانان جهان مبارکباد. رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد روز جهانی قدس مبارکباد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگي تربيتي و آدرس kafoos.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان